Islamul Azi: Caut de Lucru - Islamul Azi

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Caut de Lucru

#1 Useril este offline   hammouda 

• Īncepător
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 24-March 12

Posted 23 September 2012 - 12:49 PM

SALEM ALEIKOM
Sunt student la medicina cluj napoca casatorit si am un bebe ..as dori sa va intreb daca are cineva dintre frati sau stiu pe cineva care are loc de munca pentru mine ..vorbesc araba franceza engleza romana si incepator in limba germana stiu sa lucrez pe calculator .. Va multumesc Assalam aleikom

#2 Useril este offline   daniel25_vs 

• Super Membru
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 30-June 10

Posted 19 March 2013 - 07:25 PM

Assalamu alaykum, ma numesc Miron Dan, sunt din Vaslui, am vazut ca tot mai multi oameni pe acest site isi cauta un loc de munca, eu inca nu pot oferi asta.dar sunt Manager in cadrul companiei Oriflame, este o companie Suedeza de produse cosmetite, mam gandit sa vin in sprijinul persoanelor intresate de aceste produse ajutandui sa se inscrie si sa obtina discounturi poate asa ii mai ajut cumva pana isi gasesc un loc de munca in plus poate cunoaste multi oameni,discounturile sunt de la 15% la 40%, daca cineva este interesat si doreste sa colaboreze sa nu ezitati a ma contacta pe adresa de iahoo daniel25_vaslui@yahoo.com , cu mare drag va stau la dispozitie cu orice raspuns la intrebarile dv atat in limba romana cat si in limba engleza,,mult succes.

#3 Useril este offline   daniel25_vs 

• Super Membru
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 30-June 10

Posted 21 May 2013 - 10:09 PM

Vezi postareadaniel25_vs, la 19 March 2013 - 07:25 PM, a spus: